Využíváme cookies. Dalším procházením našeho webu vyjadřujete souhlas s jejich použitím.

KONTAKTY

libebit
Žleb 245
664 91 Neslovice
tel: +420 737 508 728 (Marie)
napište nám
info@libebit.cz

» VŠE O NÁKUPU

Jak objednávat?

Obsah a členění zboží v eshopu jsme se snažili uspořádat co nejpřehledněji, aby pro Vás nakupování bylo pohodlné a intuitivní. Kdykoliv si nejste jisti nebo potřebujete s výběrem poradit, prosím obraťte se na nás.

Jakmile si vyberete zboží Vašemu srdci či pokožce nejbližší (a případně označíte volitelné parametry, jako například barvu nebo vůni), tlačítkem „KOUPIT“ je vložíte do nákupního košíku. Následně budete přesměrováni do nákupního košíku, kde se můžete rozhodnout, zda hodláte „POKRAČOVAT V NÁKUPU“ a vybírat dál nebo již vybrané zboží „OBJEDNAT“ a tedy dokončit objednávku.

Před konečným odsouhlasením objednávky prosím vyplňte Váš email, telefon a adresu pro doručení zboží a zvolte si z nabídky způsob dopravy a platby. Během krátké chvíle po odeslání objednávky od nás obdržíte email potvrzující její přijetí.

Jak platit?

Před dokončením objednávky si v nákupním košíku zvolíte jeden ze způsobů platby. Nabízíme možnost platby kartou, online bankovním převodem přes platební bránu GoPay (u těchto dvou způsobů je objednávka ihned považována za uhrazenou), klasickým bankovním převodem na jeden z našich bankovních účtů- mBank nebo Fio (převod trvá 1-2 dny) nebo dobírkou (cena se tím mírně navýší o doběrečné). Pokud se rozhodnete vyzvednout si objednávku osobně v naší provozovně v Neslovicích, je možná i platba hotově.

Jak rychle objednávky vypravíme na cestu?

Objednávky chystáme okamžitě po jejich přijetí a pokud není potřeba některé produkty vyrobit, obratem odesíláme. Kurýr GEIS vyzvedává balíčky většinou kolem 10. dopoledne, pro odeslání ten samý den je tedy nejlepší objednat do 8 hodin ráno. Doručovány jsou následující pracovní den po odeslání. Na Zásilkovnu (a potažmo Českou poštu) vozíme balíky kolem 15. hodiny odpoledne, doručení trvá nejčastěji 2 pracovní dny.

U všech produktů máme uvedeno, že jsou „skladem“, nicméně kosmetiku nedržíme skladem ve velkém množství, raději vyrábíme častěji čerstvou. Proto se tedy může stát, že některou položku z Vaší objednávky bude potřeba dodělat a odeslání objednávky se tím o den nebo dva zdrží. Pokud na doručení spěcháte, ozvěte se, budeme se snažit Vám co nejvíce vyjít vstříc.

Zboží do balíků velmi pečlivě balíme tak, aby bezpečně přečkalo cestu a dorazilo k Vám v bezvadném stavu. Ke každé objednávce přibalíme malé překvapení.

 

Jak bude objednávka doručena?

Balíčky posíláme

  • přepravní společností GEIS. Doručení je možné na Vámi uvedenou adresu nebo na výdejní místo GEIS Point (konkrétní výdejní místo si zvolíte v průběhu odesílání objednávky). Pokud se nepřihodí nic nečekaného, jsou zásilky doručovány následující pracovní den. Kurýr GEIS Vás bude informovat telefonem a/nebo sms.
  • společností Zásilkovna na zvolené výdejní místo- pobočku si opět vybíráte v průběhu dokončování objednávky. Poboček Zásilkovny je v ČR již více než 700 a stále přibývají, je tedy velmi pravděpodobné, že se nějaká nachází i ve Vašem blízkém okolí. Výhodou je, že se nemusíte přizpůsobovat času doručení, balíček na Vás na Zásilkovně prostě počká. Jedná se také o nejekonomičtější způsob dopravy. Doručení trvá 1-3 pracovní dny.
  • Českou poštou jako Balík do ruky. Jedná se o doručení na Vámi zvolenou adresu. Předání České poště zprostředkovává Zásilkovna, která balík převezme od nás. Doručení trvá většinou 2 pracovní dny.

 

Ceny dopravy

Přehled cen jednotlivých typů dopravy najdete zde.

Je možné doručení objednávky do zahraničí?

Ano, rádi Vám balíček pošleme i do zahraničí, cenu a nejvhodnější přepravní společnost Vám sdělíme individuálně. Prosím, kontaktujte nás před odesláním objednávky nebo napište poznámku k objednávce, ozveme se Vám.

Bude v balíčku faktura?

Do objednávek standardně nevkládáme tištěné faktury, šetříme naše lesy. Ke každé objednávce ale samozřejmě fakturu vystavujeme— odkaz, na kterém si ji můžete stáhnout, najdete v emailu oznamujícím předání objednávky přepravci. Pokud si přejete poslat tištěnou fakturu v balíčku, prosím uveďte to do poznámky k objednávce.

Vrácení zboží či reklamace

Podmínky vrácení či reklamování zboží najdete v našich obchodních podmínkách.

Pokud se zbožím z jakéhokoliv důvodu nejste spokojeni, můžete nám ho vrátit během 14 dnů.

Je-li zboží nějakým způsobem v nepořádku a rozhodnete se ho reklamovat, prosím zavolejte či napište nám, určitě problém společně vyřešíme.  

 

Děláme vše proto, abyste byli s nákupem v našem eshopu maximálně spokojeni a snažíme se neustále zlepšovat, jsme proto rádi za všechny Vaše ohlasy a připomínky.

 

V blízké době pro Vás chystáme věrnostní zákaznický systém. Vaše objednávky se do něj budou "počítat" i zpětně, proto Vám doporučujeme registraci. A pak už se můžete těšit... smile

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

 

NjE1Z